Saturday, August 28, 2010

yea, yea...balik kampung...

Hari ni aku dh abis bg last paper...ushh..paper hari ni pyah sgt la tp alhamdulillah dapt bt gak...pg2 lagi dh bgun sbb paper last start pg...arghhhh..liat betul..masa nk g exam td, aku basah kuyup sbb kn ujan, m'gigil gak la..ujan rahmat kot...hehehehhe

Hari ni aku nk blik kg...kg aku kt Pasir Mas, Klate...xsabar rasanye nk jumpe family...ishk..rindunye hati ni..td aku br je lpas call ma aku, aku dpt taw yg bapa saudara aku br mninggal dunia smalam..hari 2 br je aku jmpe dia tp hari 2 smemgnya die dh sakit la tp xteruk sgt..paru2 b'air...t'kejut sgt ble dapat taw...kejap jekn idup ni..ujian Allah S.W.T untuk m'duga hamba-hambaNya..

Ooo...balik kg, hati girang...hehehehe..hepi nmpak? cmne la aku xhepi law sume org dh blik..ble smpai turn aku, mesti la hepi...berakhir sudah coretan bagi sem ni, nnti kte jmpe sem dpan plak ye. UKM...tggu ye..

Ya Allah, slamatkanlh sepanjang p'jalannku di dunia n akhirat...amin..

No comments:

Post a Comment